Pages

Wednesday 20 July 2011

4 bulan kemudian (^_^)

18 Julai 2011@ Klinik Mediviron

Alhamdulillah, pagi itu aku dan suami pergi klinik untuk memeriksa kandunganku. Walaupun tarikh asal temu janji doktor pada 17 Julai, dek kerana hal2 tertentu, kami menundanya dan kami pergi ke klinik panel TV Al-Hijrah, Klinik Mediviron yg terletak di Giant Nilai. Suamiku rinduuu sgt nk tengok baby. (^_^) He was so excited !! =)

Doktor Aniza yg bertugas hr itu, syukurlah...aku menyenangi cara dia melayanku. Peramah dan mesra. Kemudian aku terus ke bilik 'scan'. Tersenyum2 suamiku menantikan doktor meletakkan alat 'scan' di atas perutku. Tersenyum aku melihat si kecil bergerak2 ke kiri dan ke kanan. Kelihatan si kecil meghisap jarinya yg kecil molek. ^________^ bahagia htiku melihatnya. Doktor melihat ukuran kepala, perut, kaki dan tangan baby. Ada satu perasaan yg aku sendiri tak tahu nak ungkapkan, yg pasti aku bersyukur dan gembira. Moga2 perkembangan si kecil normal dan smuanya baik2 belaka. Ameen ya Rabbal A'lamin.

(Si kecil kami yg comel ~ Rabbi Habli Min Assolehin, amen)
Suamiku sgt2 teruja, kerinduannya melihat si kecil kini terubat. Kami meminta pendapat doktor tentang persediaan bersalin dan hospital2 yg sesuai. Alhamdulillah, kini tggal lagi 5 bulan sebelum kelahiran cahaya mata kami yang pertama. Banyak perkara yg perlu aku dan suami fikirkan...proses bersalin, kelengkapan baby, kos makan minum ahli rumah yg bertambah dll. Rabbuna Yusahhil Umuronaa....ameen.

0 comments:

Post a Comment