Pages

Wednesday 11 May 2011

11 Mei 2011...Kejutan Istimewa daripada Insan TERISTIMEWA ^_^ (part II)

Malam smlm, abg membawaku keluar utk mkn malam bersama. Abg menjemputku dr tmpat kerja seawal 6ptg. Katanya, dia ingin makan mlm sblm maghrib. Alhmdulillah...perutku terasa lapar sgt ketika menunggunya. Mgkin sb abg ajak g makan, automatik rasa lapar..he2..;)

Spt biasa, abg menempah mknn kegemarannya, Beef Fried Rice dan aku??...ntahlah...tak tahu nk makan ape. Akhirnya, aku memilih nasi putih+ayam blackpepper. Alhmdulillah, selesai makan, kami pergi membeli sdkt brg2 dapur dan buah2n utk aku dan baby..=) thx abang.

Sebelum abg membawaku pulang ke rumah sewaku, abg membuat kejutan lagi padaku. Dia menghadiahiku DIARI HAMIL...;) trima kasih abg. Aku tidak memintanya utk membeli buku itu, cuma pernah menceritakan padanya bhwa kakakku pnh mndpt hdiah diari ini drpd suaminya...rupa2nya ketika aku sdg solat maghrib, abg ke kedai buku utk membeli diari ini...syukran abg..=) abg sgt syg padaku...dan juga baby kami ini..;)

...Hadiah Diari Hamil daripada suami tersayang...^^,

Diari ini bukan diari biasa, ia mengandungi byk info dan panduan buat ibu2 yg hamil. Dilengkapi ilustrasi dan ayat2 yg mudah utk difahami. Terima kasih ya ALLAH, trima kasih suamiku, syg dan baby...sayangkan abg..^^,

Ya ALLAH, peliharalah cinta antara kami. Moga ikatan ini diberkati dan dirahmati-Mu sntiasa. Ameen..

0 comments:

Post a Comment