Pages

Wednesday 18 May 2011

...cerita 2 bulan...

(video klip kejadian manusia)

Hari ini genap 2 bulan usia kandunganku. Alhmdulillah, spnjg 2 bulan ini, aku hnya mengalami demam biasa, mual dan loya yg tak berapa kerap..syukur pada-Mu. Sedikir kebimbangan jg ada di kala menjelang 2 bulan ini...rata2 kawan dan kakakku sndiri mula mengalami alahan bermula usia kandungan mereka mencecah 2 bulan. Ya Allah, berikan aku dan zuriat ini kesihatan yg baik...permudahkanlah kehamilanku ini. ameen.

Aku bersyukur dan hngga kini kdg2 seperti tidak menyangka yg aku sedang mengandung. Suamiku jg kdg2 terlupa dek kerana aku jarang mengalami muntah2 atau alahan..he3. Cuma aku tak boleh makan dlm kadar biasa...kadang2 nasi lemak sebungkus kecil tu pun, aku dh rasa kenyang sgt bila makan separuh. Padahal aku sgt lapar sblm tu...tp kuantiti yg boleh masuk ke dlm perutku, hny sedikit shj. =)

Moga Allah kurniakan kekuatan dan kesabaran serta kebaikan padaku dan suamiku...syukran ya Allah. ^^, 

...Rabbana hablana min azwajinaa...wa zurriyyatina qurrota a'yun...
waj'alnaa lil muttaqeena imama...ameen

0 comments:

Post a Comment