Pages

Thursday 25 August 2011

5 days more...

25 Ramadhan 1432H

Hmm...lagi 5 hari je Ramadhan akan berlalu. Sedih...rasa kejap je. Tahun ni aku akan berhari raya bersama suami dan bayi dalam kandungan. Kami rancang untuk beraya di Johor...after few days, baru balik Nilai sebab abang bertugas pada 3 dan 4 September nanti. Then, kami akan pulang ke Perak sebelum balik ke Yan, Kedah.

Ni je peluang bercuti yang agak panjang...teringin nk bawa suami berkunjung ke Kedah...kampung sebelah Mak. But, at the same time, teringin juga nak spend our holidays dgn "honey to the moon"...(belum lagi merasa nak honeymoon).

Peluang untuk bercuti lebih 3 hari dgn abg jarang2 dapat. Jadi, bila abang bercuti 4 hari ni...rasa nak bercuti jauh2 skit...hmm...


Akhir kalam, ucapan Salam Lebaran 1432H kuucapkan buat suami tersayang, Mohd Shahrul Faizie Zaini, keluargaku di Perak dan Johor, para pensyarah dan guru serta rakan2 yg mengenali...Mohon maaf atas kesalahan dan kekhilafan yang mengguris hati kalian. Moga kita berpeluang bertemu Ramadhan yg akan datang...dan selamat berpuasa 6. (^_^)

Ilalliqa'

0 comments:

Post a Comment