Pages

Thursday 18 August 2011

...Rezeki Anak...^_^

Alhamdulillah, syukran ya Allah....^_^

Semalam, (18 Ogos 2011) aku menemani abang ke pejabat. Selain tu, aku nk berjumpa dgn juniorku (Ana) semasa di KUSZA. Rezeki bulan puasa...Ana berhajat nak bagi baby stroller PERCUMA! Dek kerana anaknya tak mau pakai dah stroller tu, jd Ana berhajat nak bagi je pada sesiapa yg ada anak kecil...Alhamdulillah, Ana nak hadiahkan je stroller anaknye tu. Masih elok dan baru lagi, sbb anaknye cuma pakai 2-3 kali je. he2...Alhamdulillah. 
Kalau ikutkan, harga stroller ni mahal jugak. Tapi, aku dpt secara percuma...=) 
Lebih kurang pukul 3.30ptg, aku berjumpa Ana bersama suami dan anaknya di perkarangan Masjid Negara. Sebelum kami berpisah, aku menghadiahkan duit raya buat anaknya...sbb kalau bagi duit utk stroller, Ana tak nak terima. Ape2 pun, thanx a lot! ^_^

 Stroller baby yg kami dapat...lebih kurang camnilah...cume warnanya lain skit

Terima kasih Ana.

Rezeki anak....^_^

Moga Allah berkati setiap sedekah yang kita lakukan. Ameen.

0 comments:

Post a Comment